Brulionman

o fazach ksiezyca, ruchach tektonicznych plyt w Ameryce Lacinskiej, o inseminacji owiec, o pomniku w ksztalcie wielkiej pochwy przy glownym skrzyzowaniu w Rzeszowie, o zapadaniu w katatonie, o ukladach scalonych, o MySQLu, o propagacji w pasmie dwumetrowym, o powstaniu Nikaragui, o petli histerezy – nie jest to blog. / trying-to-be bilingual (English) blog

Spowiedź na koniec świata / Confession before The End

with 28 comments

Jutro Majowie zarządzili koniec świata. Zdzisław Maj i jego brat Waldemar. I jakaś ich dalsza rodzina za oceanem.  Nawet nie liczę, który to już z kolei koniec świata przeżywam ale potwierdza się, że nie ma lekko, żyć trzeba aż do śmierci. 21 grudnia pewnie nie wydarzy się nic nadzwyczajnego – ktoś zasmrodzi klatkę bigosem, ktoś utnie łeb karpiowi a ja będę ćwiczył jazdę figurową na mopie. Gdyby jednak jutro miał nam ktoś globalnie zgasić światło to proszę bardzo, tylko przed końcem swego marniutkiego żywota muszę się do czegoś przyznać …
Tomorrow, as Mayans predicted, the world we known comes to its end. I don’t believe in that, but just in case, I’d like to say my hidden, little truth…

Wstyd / Shame

Wstyd / Shame

Czego słucham gdy nikt nie słucha / What I’m listening to when nobody hears

Czasem, gdy jestem sam jak Kewin za parę dni w polsacie, włączam sobie utwory muzyczne piosenkami zwane. Czasem nie znam nawet wykonawcy i muszę szukać po domniemanym tytule. Prymitywne, tandetne, komercyjne i obciachowe. Muszę przyznać, że bardzo je lubię. Słuchając na codzień cywilizowanej muzyki, ba, czasem wręcz wysokich lotów, trudno się przyznać do takiego chłamu, na szczęście dopada mnie to rzadziej niż 2 razy w roku :) Kolejność przypadkowa. I nie, nie są to kawałki, przy których dokonałem jakichś podbojów ;P
Sometimes, sitting home alone like Kev will do in few days on several tv channels, I’m listening to crap. Cheesy, primitive,  trashy stuff, it happends twice a year or less but I must say that: I like it. Oh, and this is not the list during I scored some girls ;P There you go in random:

  • Britnej ckliwie i wolno:
  • tak zwana „Majorka”
  • She’s got that light, nie mam pojęcia skąd to znam
  • Apokaliptyczny oktober & april
  • Wymyśliłem Ciebie nieZauchy ale bez melorecytacji Urbaniakowej:
  • Bajlango – chyba brat Majorki
  • Oooooooooo – szczelby z brikstą
  • Niezwykle speedujący słodziak, ktorego kiedyś słuchalem zapętlonego przez 9 godzin z discmana „I’ll fly with you” ;P
  • Viva kociaki
  • Prawie jak spiderman
  • Hardcore techno – Tanderdom z okolic dziesiątej płyty
  • i największa wiocha – hiphopolo zgolone do kampanii SLD

Więcej grzechów nie pamiętam… / I am sorry for these and all the sins of my past life ;)

Odpowiedzi: 28

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ja tam wolę jak gwizdoli wiatr w kominie

    wg108

    21, Grudzień, 2012 at 12:01 am

  2. Dziwnie się będę czuł jak będziesz ćwiczył jazdę figurową na mnie :O

    Mopek

    21, Grudzień, 2012 at 6:38 pm

    • zobaczyłam tytuł sam i zadrżałam, żeś Zauchę-Zauchę wrzucił do wora z badziewiem – nie było by rozgrzeszenia! a do tego foch z przytupem! ;]

      systrz

      21, Grudzień, 2012 at 10:11 pm

      • Cenię Zauchę a jego tragiczną śmierć uważam za wielką stratę dla polskiej muzyki ale w tym konkretnym numerze zdecydowanie Markowski lepiej mi leży

        brulionman

        22, Grudzień, 2012 at 12:14 pm

        • No.. szkoda Zauchy.. Jako dzieciak juz go lubilam i ryczalam, jak dowiedzialam sie, że nie żyje. Ale zaraz zaraz, to mial być set wstydliwych kawałków, nie? wiec juz nie rozumiem :) a Markowski jest z mojej mieściny, wiec teoretycznie wypadaloby ziomka nie objeżdżać.

          systrz

          22, Grudzień, 2012 at 5:07 pm

    • spoko, na wszelki wypadek przerzuciłem się na lizanie kafelków :)

      brulionman

      22, Grudzień, 2012 at 12:11 pm

  3. Ojtam, ojtam. Póki nie słuchasz (tak jak ja) „Rozmowy przez ocean” wstydu nie ma ;)

    igorimorswin

    27, Grudzień, 2012 at 11:16 am


Skomentuj

