Brulionman

o fazach ksiezyca, ruchach tektonicznych plyt w Ameryce Lacinskiej, o inseminacji owiec, o pomniku w ksztalcie wielkiej pochwy przy glownym skrzyzowaniu w Rzeszowie, o zapadaniu w katatonie, o ukladach scalonych, o MySQLu, o propagacji w pasmie dwumetrowym, o powstaniu Nikaragui, o petli histerezy – nie jest to blog. / trying-to-be bilingual (English) blog

P r z e p i s d a j na gołąbki

with 12 comments

[POMÓŻ POGORZELCOM – LINK]

Leci gołąb, leci życie. Mam tyle lat i tyle oczu a wciąż potrafię być taki ślepy. Mało snu, dużo emocji. Samootwierające się oczy i zryty beret. Historie wyzwalające ambiwalentne uczucia. Dobre słowa w telefonie, niezwykle piękne kobiety w pięknych snach a gdzie piękne sny w pięknych kobietach? Przespałem przespanie się, sztuka małcyh kroków zawiodła. Miej mniej mnie? Na pewno nie!

Spięty, jakbym połknął maszt sprzed grobu NN, nie opijam się ale to akurat bezpieczne w mojej geopolityczno-wielorakiej pozycji. Puzzle kajakowania w jaskiniach drgnęły, chwała Panu. Panu Marcinowi, toż to dziś jego imieniny. I Święto Niepodległości Polski.

Noga mimo ostrożnego traktowania boli, odpada rower, treking i basen, to co zostaje do jasnej ciasnej popielatej?! Jedzenie owoców pracy czeskich winnic i mleczarni wśród nowych mott życiowych. Dobre to było.

Połknięte dwie premiery: Pokłosie Pasikowskiego i Sukkuba Bortkiewicza. Oba mocno mocne. Dla kogo film ten jest antypolski ten sam jest antyludzki, Pasikowski powrócił i wciąż zna się na mięsie; a spektakl to udane skrócenie Lemowego Solarisa z akordami o sile dubstepowych tąpnięć i piękną muzyką. Wśród oczekujących na zaserwowanie: Atlas chmur, Zabić, jak to łatwo powiedzieć i Gangster

Zakaz gry w białych rękawiczkach w kości z czarnymi gołębiami

Odpowiedzi: 12

Subscribe to comments with RSS.

  1. Trudno mi dać lajka, bo to nie wpis do lubienia, ale… wyciągnij wnioski z tego, co było :) I goł pro! :) 3mam za Ciebie kciuki!

    jagnizm

    12, Listopad, 2012 at 12:17 am

    • Madzia, jak najbardziej do lajkowania! Jak mawiał jeden Burek: kryzys kryzysem ale ja tu zostaję, jeszcze będzie dobrze! :)
      Może przez tel brzmię chwilowo niebałdzo ale wierzę że jest to historia z hepiendem, w końcu zaingerowałem w scenariusz. Dobra, bo się zbyt osobiście robi ;P

      brulionman

      12, Listopad, 2012 at 12:23 am

  2. Love it.

    sedge808

    12, Listopad, 2012 at 5:32 am

  3. atlas chmur czytałam… nie wiedziałam, że film zrobili.

    I znów przypomina mi się mój ulubiony cytat z Leca, pozwolisz, że przytoczę: „i z marzeń można zrobić konfitury. Wystarczy tylko dodać owoce i cukier”

    Kasia

    13, Listopad, 2012 at 12:02 am


Skomentuj

