Brulionman

o fazach ksiezyca, ruchach tektonicznych plyt w Ameryce Lacinskiej, o inseminacji owiec, o pomniku w ksztalcie wielkiej pochwy przy glownym skrzyzowaniu w Rzeszowie, o zapadaniu w katatonie, o ukladach scalonych, o MySQLu, o propagacji w pasmie dwumetrowym, o powstaniu Nikaragui, o petli histerezy – nie jest to blog. / trying-to-be bilingual (English) blog

Życie – rozdział najnowszy

with 16 comments

[POMÓŻ POGORZELCOM – LINK]

Wraz z kilkoma ludźmi zakończyłem pracę dla ostatniego pracodawcy z inicjatywy tegoż, „cięcie kosztów pracowniczych”. Przemilczę resztę.

Przez ten rok tworzenia strony od podstaw poznałem ciekawe, sympatyczne i nietuzinkowe osobowości (dzięki za wszystko i do zobaczenia na „stypie” z okazji Święta Kielc) a także rozwinąłem się w zakresie architektury, historii, wiedzy regionalnej, dziennikarstwa a nawet, choć tego nie widać, mody :D

Byłem też w niesamowitych miejscach – m.in. nakręciłem pierwsze wideo 3D pływając pontonem w podziemiach na szczycie Św. Krzyża, tropiłem los macew służących latami za krawężniki, wszcząłem kłótnię kobiet w Piekle :)

Obecnie szukam nowego, ciekawego zajęcia i z góry dziękuję za cynk o takowym :)

pozegnalne zdjecie e-vive

Góra od lewej: Robert Kaleta, Piotrek Polak, Ela Dziewięcka, Ernest Wójcik, Ania Kałuża, Monika Połeć, Dorota Kędzia, Paula Gil, Ania Salamon, Maciek Kędzia, Krzysiek Żołądek, Artek Sabat, Paweł Wójcik.
Dół od lewej: Janusz Majewski, Szymon Krzak, Justyna Wrona, Ola Krzos, Bartosz Bogucki, Michał Kędziora.
Fot. Paweł Wójcik/Piotr Polak/samowyzwalacz ;)

Zdjęcie grupowe, humory komponujące się idealnie ze Świętem Zmarłych :( Z redaktorskiego składu na zdjęciu brakuje Ani Węgrzynowicz-Trybek, Marty Urbanek, Kasi Sieradzkiej i Michała Jaronia. Zmiany, zmiany, zmiany.

Odpowiedzi: 16

Subscribe to comments with RSS.

  1. Powodzenia na nowej drodze życia :-) Coś się kończy, żeby coś się zaczęło.

    pauliwj

    1, Listopad, 2012 at 5:00 pm

    • Heh, no tak, Murzyn rozkręcił, Murzyn może odejść. Żal tyłek ściska. Powodzenia!

      jagnizm

      1, Listopad, 2012 at 6:53 pm

  2. szkoda mam nadzieje, ze z doświadczeniami jakie nabyłeś w e vive będzie ci łatwiej ogarnąć jakaś ciekawa i może lepsza i stalsza prace, trzymaj się pozdrawiam

    Szalas

    1, Listopad, 2012 at 6:48 pm

  3. Mógłbyś dać mi namiary na ten film 3D w podziemiach Św. Krzyża ? Bo nijak nie mogę go znaleźć a jak wiesz bardzo mnie to ciekawi odkąd pan Kudliński od siekierek powiedział mi o tym z pół roku temu

    anarcha

    1, Listopad, 2012 at 7:34 pm

  4. cóż powiedzieć… co się nauczyłeś, zobaczyłeś, pzreżyłeś to Twoje. Hm, brzmi trochę zgredowo. W takim razie spróbuję trochę inaczej: a teraz drogi panie ostatni pracodawco pacałujcie misia w dupę. Trzymaj się i powodzenia! Wierzę moco, że szybko znajdziesz coś równie ciekawego..

    Kasia

    1, Listopad, 2012 at 10:33 pm

  5. i można by nawet zaśpiewać ostatnio modny numer: http://www.youtube.com/watch?v=d_jc-TnyIwg

    Kris

    1, Listopad, 2012 at 11:20 pm

  6. swoją drogą to na tym zdjęciu mam te sterczące po bokach głowy skrzydła, jak te siostry zakonnice z filmów z Luisem Definesem :)

    Kris

    1, Listopad, 2012 at 11:35 pm

  7. Nic nie pozostaje mi powiedzieć innego, jak: POWODZENIA!
    Dasz radę! ;) :)

    Angie

    2, Listopad, 2012 at 2:05 pm

  8. czy aby na pewno lajkować taki post ;) ?

    betko

    5, Listopad, 2012 at 11:49 pm

    • co nas nie zabije to wzmocni – lajkuj śmiałol :)
      z resztą już zauważyłem że [LIKE] zarówno na wordpressie jak i fejsbuku klikany jest z przekazem „popieram autora, podoba mi się że o czymśtam napisał” bo inaczej posty po pożarze czy utracie pracy byłyby pomijane niezręcznym milczeniem, takie czasy, taka komunikacja…

      brulionman

      5, Listopad, 2012 at 11:52 pm

  9. Widzę, że się na zdjęcie już nie załapałem. Ale przynajmniej mam ten komfort psychiczny, że sam odszedłem ;)

    Andrzej

    6, Listopad, 2012 at 12:24 am

    • no, faktycznie krótko z nami byłeś, a jak tam formularz – wysłałeś już naruszenie praw autorskich?

      brulionman

      6, Listopad, 2012 at 1:04 am


Skomentuj

