Brulionman

o fazach ksiezyca, ruchach tektonicznych plyt w Ameryce Lacinskiej, o inseminacji owiec, o pomniku w ksztalcie wielkiej pochwy przy glownym skrzyzowaniu w Rzeszowie, o zapadaniu w katatonie, o ukladach scalonych, o MySQLu, o propagacji w pasmie dwumetrowym, o powstaniu Nikaragui, o petli histerezy – nie jest to blog. / trying-to-be bilingual (English) blog

Mój pierwszy film / My first video

with 32 comments

VII Bałtowskie Bezdroża

Film z pierwszego dnia terenowych zmagań / A video from first day of offroad

Panie i Panowie / Ladies and Gentelmen…

.

Pierwszy mój film w którym jestem odpowiedzialny za ujęcia, dźwięk, wybór muzyki i montaż a jednocześnie pierwsze spotkanie ze steadycamem. Jestem ciekaw Waszych komentarzy, nie tylko głaskania się po podbrzuszachlecz także konstruktywnej krytyki jeśli coś Wam w tym filmie nie leży.

/ It’s a very first time that video you see is „mine” – I’m responsible for shots, sound, chosen music and film editing. This was my first work using steadycam. It would be great to know your opinions and comments.

.

FILM W WERSJI 3D / 3D VERSION OF VIDEO ABOVE

.

Specjalne podziękowania / Special thanks: Daniel Kot, Robert Kaleta

Odpowiedzi: 32

Subscribe to comments with RSS.

  1. A lot of energy.. Very good indeed!

    Chillbrook

    17, Październik, 2012 at 7:07 pm

  2. Dobre, męskie kino ;)))

    Angie

    17, Październik, 2012 at 7:13 pm

    • no właśnie trochę brak mi tego co faceci najchętniej oglądają w filmikach o motoryzacji ;)

      brulionman

      17, Październik, 2012 at 7:33 pm

      • cholera, ja męskiego kina raczej nie utożsamiam li tylko z rozmiarem stanika D :P ;)
        Się rozchodziło mnie o muzę , tempo akcji i to co ja can see ;)
        Z tego co wiem,” mężczyźni kochają auta tak jak swe kobiety, a nawet bardziej”
        Bo auto to ..część mężczyzny przecież;)
        Całkiem serio: BARDZO podoba mi się ten filmik/ clip/ .I naprawdę jest bardzo MĘSKI! :)

        Angie

        17, Październik, 2012 at 10:56 pm

  3. Notojedziem.
    1. Chyba nie wszystko powinno być rybim, wtedy nie musiałbyś robić kupiastych zoomów.
    To byłoby na tyle.
    Pierwsza połowa to jak klip do smack my bitch up!

    k3

    17, Październik, 2012 at 7:45 pm

    • dzięki :)
      co do rybiego – GoPro z natury ma szeroki kąt, bardzo szeroki kąt lub ultraszeroki kąt :>
      a najwęższy z nich dostępny jest w trybie HD który z kolei ma ograniczenia do 30kl/s a ja potrzebowałem najbiedniej 60, takie ograniczenia, tym dysponuję więc tym kręcę.
      ale cieszę się za porównanie do prodidżi :)

      brulionman

      17, Październik, 2012 at 11:33 pm

  4. Zaraz, zaraz… Męskie kino?! A cycki na Boga?!

    pinior

    17, Październik, 2012 at 8:11 pm

    • :D
      no toć mówię, że zabrakło mi tu tego co tygryski lubią najbardziej :)

      brulionman

      17, Październik, 2012 at 11:33 pm

  5. Nie no, mi się podobało. Zrobić ujęcia to jedno ale odpowiednia muzyka i montaż to drugie. Jedno i drugie jest ok. Choć tu się wypowiadam raczej jako amator.

    Paweł Paduch

    17, Październik, 2012 at 9:34 pm

    • dzięki, ja też nie czuję się pro, przejście z fotografowania do filmowania to zupełnie inna bajka choć to pierwsze jest niezwykle cennym doświadczeniem

      brulionman

      17, Październik, 2012 at 11:35 pm

  6. Fajnie nagrany i zmontowany materiał. Ujęcia z różnej perspektywy + fajna muzyka + spowolnienia i przyspieszenia video – wg mnie profesjonalnie. 5/5 ;-)

    Szczepan

    17, Październik, 2012 at 10:13 pm

  7. spoko dobrze skręcone w dobrych momentach spowolnienia muza fajnie dobrana.

    divcio

    17, Październik, 2012 at 11:43 pm

  8. eee, ja bym wolał w ścieżce posłuchać utworu Helmuta Lachenmanna… Jaja se oczywista robię, rzecz wygląda mi na profesjonalną robotę zwłaszcza jak na pierwszy raz [ głaskać cię po wiadomym miejscu nie zamierzam ani sam się nie pozwolę, robię nieco w innej ”branży”, należę do ”mniejszości mentalnej” a nie tej ”innej” tak że spokojna kiepełe ]. Tam ok. 1.20 grill jakowyś se zrobili czy co ?!

    anarcha

    18, Październik, 2012 at 12:09 am

    • tak, to taki mobilny, sporych rozmiarów grill był
      i, co trzeba przyznać rzadko się zdarza, jedzenie było diabelnie smaczne i nieprzeżenione – zarówno w parku maszyn jak i na prologu, daj Boże każdemu skosztować takiego żurku z jajcem i niepoślednią kiełbasą! :)

      brulionman

      18, Październik, 2012 at 12:19 am

  9. Ja się bardzo na filmach nie znam ale mam wrażenie że około drugiej mi nuty tempo spadło. Mam tu na myśli dłuższe sceny. Chyba lepiej by było utrzymać tempo z początku. Poza tym gratuluję bo filmik jest udany.

    Marcin Ch.

    18, Październik, 2012 at 7:18 am

  10. Dziewczyny przy tuningowanych autach będziesz mógł nakręcić już w listopadzie (16-18 XI 2012) w Targach Kielce. Podczas MOTO-HOBBY odbędzie się Finał Wojny Północ-Południe :) Zapraszam z kamerą! :]

    WGN

    18, Październik, 2012 at 8:26 am

  11. Dla mnie bardzo zajebiaszczo! Szybko, mocno i efektowne zwolnienia, fajne momenty. Chapeau bas!!!
    dla nierozum.[SZAPO BA!!!]

    MINA

    18, Październik, 2012 at 9:56 pm

  12. Hej Zdravko. Jest czad !!!
    Dobra muza, szybka akcja i energia.
    No i ujęcia z wnętrza i zewnętrza potworów :) – więcej takich.
    Sza Cun

    Hiszpan

    19, Październik, 2012 at 6:24 pm

  13. Hej Zdravko !!!
    Czadowo jest !!! Dobra nuta, energia i zmiany tempa.
    No i te ujęcia z wewnątrz i poza wewnątrz „potworów” – więcej takich !
    Sza Cun

    Wojciech Łodej

    19, Październik, 2012 at 10:23 pm

  14. Świetna pasja :)
    Gratuluję.

    Nawet, gdyby ktoś stwierdził, że jest jakaś niedoskonałość w Twojej pracy, to było to przecież pierwsze dzieło :) Bez początku nigdy nie powstałoby nic. Jest dobrze, a będzie coraz lepiej. Mnie się podobało.

    Pozdrawiam

    Imaginacja

    20, Październik, 2012 at 8:47 pm

  15. spoko filmik… ciekaw jestem jak bedzie wygladal moj pierwszy gdyz przymierzam sie juz dosyc dlugo, ale lipa z czasem :) i wyglada na to ze kamerki mamy takie same…

    pozdrawiam

    rangzen

    2, Listopad, 2012 at 11:54 pm

    • dzieki, tu jedyne ograniczenia to korzystanie z zestawu 3D – szybko padajace baterie i ograniczenie miejsc montowania kamer bo sama pojedyncza kamerka to wypas, jaram sie nimi odkad zostalem GoProwcem ;)
      w redakcji zostalo jeszcze kilka nieposkładanych dotąd materiałów ale teraz już patrzę w przód, za nową przygodą.
      Raz ukradnij życiu cały dzień na dobrą przygodę z kamerą a następne wypady same się zaplanują rozluźniając pęta codzienności :)

      brulionman

      3, Listopad, 2012 at 9:43 am

    • hahaha, właśnie zobaczyłem listę odwiedzonych przez Ciebie krajów, w tym kontekście rada o jednym dniu z kamerą jest niedorzeczna więc niechaj będzie tylko motywacyjną szpilką stymulującą obszary mózgu zwane „chcę”, „naprawdę muszę” i „robię to” ;)

      brulionman

      3, Listopad, 2012 at 9:58 am


Skomentuj

