Brulionman

o fazach ksiezyca, ruchach tektonicznych plyt w Ameryce Lacinskiej, o inseminacji owiec, o pomniku w ksztalcie wielkiej pochwy przy glownym skrzyzowaniu w Rzeszowie, o zapadaniu w katatonie, o ukladach scalonych, o MySQLu, o propagacji w pasmie dwumetrowym, o powstaniu Nikaragui, o petli histerezy – nie jest to blog. / trying-to-be bilingual (English) blog

CK muzyka: rap w głośnikach

with 3 comments

Zaległe z ostatnich produkcji, subiektywna selekcja, pięć dobrych numerów. Panie i Panowie…

Wojtas | Ooo tak! – znowu smaczny oldskul :) Lubię bardzo teksty Wojtyny, dziś przecież sam jestem dziadkiem ;P Prawdziwe podwórko i rymy z niego idące, nie żadne wanksta.

.

Borixon | Papierosy – nooo, przełomowy zwrot, BRX wraca do gry, do tego scenariusz i reżyseria, pierwszy wysoki lot od bardzo dawna. Kozak tekst przyćmiewa resztę, naprawdę miło zobaczyć Tomka w formie. Oraz w treści.

.

Lesbollah | Zanim oddasz ten głos – mocno poniewczasie odkryty socjalny numer Karaza z Radomiakiem. I zakłamanymi oczami Mintaja ;P Przesadzili z jakością więc w fulskrinie ładuje się sto lat.

.

Medium | Obiekt pożądania – fabuła video naiwna ale reszta porządna, mocna płyta w całości, dopracowana jakby ją wydał Jay-Z, serio.

.

Tusz na rękach | Cudowne lata 90-te Podróż w przeszłość, pięciosekundówki, już prawie o nich zapomniałem :) Wiadomo że Popkiler nie mógł wyprodukować 20 nowych zajebistych emce ale dał szanse, chłopak daje radę i reprezentuje CK w Zjednoczonym Kurestwie. Tylko klipu nie znalazłem, możliwe że go po prostu nie ma.

.

Jaka tam zaraz stolica rapu? ;) Pozdro!

a, na deser numer który odkryłem po wielu latach. bez rewelacji, po prostu smakołyk dla wszystkich fanatyków WYP3:

Odpowiedzi: 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. zaskoczył mnie pozytywnie Borixon – nie to, że zaraz coś ale to chyba pierwsza jego solowa rzecz, którą wysłuchałem do końca

    z zestawu dla mnie najlepszy Lesbollah, zwłaszcza przez ”kontrrewolucyjny” przekaz

    nie będę ściemniał, żem hipchłop bo jedyną kapelą z tego nurtu, którą słuchałem w swoim czasie był Cypress Hill, ale widzę, że stara [ nie taka znów ] jak i młoda gwardia trzyma pion a i chyba powraca koniunktura na takie dźwięki, kryzys im najwidoczniej służy…

    anarcha

    13, Styczeń, 2012 at 5:22 am

  2. Wojtas – Ooo tak! Wielki plus za potężny, pozytywny przekaz. Pomimo że słyszałem wcześniej gęba mi się uśmiecha przy każdym replay’u :)

    WGN

    13, Styczeń, 2012 at 4:00 pm

  3. Najlepiej upolowany – Lesbollah 1min40s :)))))))))))))))))

    brulionman

    13, Styczeń, 2012 at 11:39 pm


Skomentuj

