Brulionman

o fazach ksiezyca, ruchach tektonicznych plyt w Ameryce Lacinskiej, o inseminacji owiec, o pomniku w ksztalcie wielkiej pochwy przy glownym skrzyzowaniu w Rzeszowie, o zapadaniu w katatonie, o ukladach scalonych, o MySQLu, o propagacji w pasmie dwumetrowym, o powstaniu Nikaragui, o petli histerezy – nie jest to blog. / trying-to-be bilingual (English) blog

Kielce na mikrofonie

with 8 comments

1. Medium. Strzał w dychacza jak dla mnie, sample niosące spokój jak skity z Unreleased and Revamped Sajpresów.

 

2. Hurragun. Flow i muzycznie oldschoolowy rap jakby wypadli z pierwszych płyt Funkdoobiest czy House of Pain, bardzo zagadało.

 

3. Kajman. Flashback prowadzący w czasy gdy miałem w ręce mikrofon i puszkę, jestem w szoku że ktoś to pamięta :)

 

4. Kaniwa. Mroczny, nie mój klimat ale szacun że wszystko zrobił sam włącznie z makietami i klipem.

Starsze rzeczy znacie. Pokój!

 

Written by brulionman

18, Październik, 2011 @ 11:02 am

Odpowiedzi: 8

Subscribe to comments with RSS.

  1. Po odpaleniu klipu nie da się zamknąć jutjubowych reklam ani wcisnąć pauzy, grrrr :P
    Niecierpliwie czekam na album Medium’a :)

    WGN

    18, Październik, 2011 at 11:31 am

    • Standardowa Odpowiedź Admina: „dziwne, u mnie działa”
      serio, normalnie zamykam reklamy, stopuję i wznawiam granie, włączam/wył. podpisy – fulserwis :)

      brulionman

      22, Październik, 2011 at 12:13 am

  2. Pierwszy wzór niedościgniony… teledysk i text, oraz myza.

    Ostatni też git… text i teledysk, który jest niezmiesko skomplikowany w tworzeniu.

    Drugi i trzeci nie komentuję :-)

    dzięki Bart za te wrzuty… fajnie było popatrzeć i posłuchać.

    John... z tych Johnów

    26, Październik, 2011 at 11:38 am

  3. mnie tyż Medium pozytywnie muzycznie trzepnął w głowę a rzadko mi się to kurcze ostatnio zdarza ; przy okazji pytanie do ciebie jako wczajonego w hip-chłopowe klimaty – czy on kiedyś nie ”bitboksował” z Natural Beat Band ? widziałem ich na Hasarapasie chyba ze dwa lata temu, w każdym razie jeśli to był on całkiem fajnie mu to wychodziło

    anarcha

    2, Listopad, 2011 at 12:30 am

    • nie znam tych współczesnych raperów, nie wiem co robili kiedyś, rzadko wiem co robią dziś, strzępki docierają do mnie (jak mi np. WGN podrzuci) i rzadko okazują się warte uwagi, na szczęście są wyjątki jak klipy z powyższego postu albo taki proszęjaciebie łona z weberem, socjologicznie najbardziej zaawansowany od czasów Zajki:

      a odnośnie przemijania, a także jako moje nowe olśnienie któregom doznał dzięki 664 audycji Wefunku, tu kawałek zza oceanu:

      i jeszcze w tym klimacie, jeśłi Cię interesuje to mam album o graffiti robionym w formie memoriałów, w hołdzie dla zmarłych bliskich ludzi, tylko przypomnij kiedyś na żywo.
      pzdr

      brulionman

      3, Listopad, 2011 at 12:46 am

  4. …teraz dopiero mnie olśniło [ sorry, mam czasem refleks jak Bronosław ], że to kawałek idealny na ten właśnie Za-duszny czas, można go puścić bez obawy o jakąkolwiek profanację

    anarcha

    3, Listopad, 2011 at 12:03 am


  5. Roses zacnie brzmi. Polecam powyższy link – The Red Carpet – Evidence’a oraz poniższy Łony

    Peace

    eMBe

    3, Listopad, 2011 at 8:17 am


Skomentuj

