Brulionman

o fazach ksiezyca, ruchach tektonicznych plyt w Ameryce Lacinskiej, o inseminacji owiec, o pomniku w ksztalcie wielkiej pochwy przy glownym skrzyzowaniu w Rzeszowie, o zapadaniu w katatonie, o ukladach scalonych, o MySQLu, o propagacji w pasmie dwumetrowym, o powstaniu Nikaragui, o petli histerezy – nie jest to blog. / trying-to-be bilingual (English) blog

XI Przykazanie: Nie będziesz miał cudzych blogów przede mną

with 13 comments

brulionman brunatny

Brulionman vs. Grypa 0:1 :(

120 000 gości to budujący wynik, mile łechcze motywując do prowadzenia tego bloga, mimo że życie ma dla nas różne niespodzianki – ostatnio opuścił mnie mój Anioł ale dla choćby szczątkowego zrównoważenia Jej utraty poprawiła się sfera zawodowa. Wierzę, że życiowa karma kiedyś się zrównoważy, nie tylko wobec mnie :>

Bardzo się cieszę się że zaglądacie tu, że mam stałą publiczność. Ten blog założyłem inspirowany blogami Betki, Ka3 i Nieelytarnego, żyłem wtenczas na wyspie i postanowiłem, że będzie to moje okno na świat, taka forma komunikowania przyjaciołom „co u mnie słychać” zamiast pchania wycieczkowych zdjęć na n-k. Zapiski początkowo czynione w prawdziwym brulionie zcyfrowały się i wpadły w internet. Sam blog ewoluuje cały czas, raz bardziej zajmując się fotografią, raz trąbiąc mądrości, którymi zarozumiale chcę zadziwiać świat a czasem to tylko taki publiczny elektroniczny pamiętnik, do którego zaglądam by móc wierzyć, że nie zmarnowałem życia.

Może jeszcze w tym roku wypali oddolna inicjatywa warsztatów blogerskich bo wraz z kilkoma autorami chcielibyśmy by nasze miasto i region były aktywniej reprezentowane w sieci. Dobrze byłoby wypracować efektywne zarządzanie blogiem aby nie tracić czasu przed kompem a jednocześnie prezentować posty w należytej estetyce umożliwiając ich znajdowanie przez właściwe tagi co przekłada się później na słupki i wykresy, którymi karmię swoją próżność – taka nagroda za serce włożone w blog.

Początki były trudne, wiadomo, 10 gości (krewni i znajomi królika Buggsa) dziennie to był „sukces”. Później nadszedł prawdziwy „boom” i uderzył mi do głowy windując statystyki na prawie 24 000 miesięcznie w październiku 2009 – skutek fali sukcesu historii z kanarem :) Pamiętam, że bałem się potem cokolwiek napisać czując odpowiedzialność „naród czeka, naród czyta„. Następnie nadszedł nieukniokniony kac gdy odwiedzalność topniała w oczach, aż szczęśliwie ustabilizowała się i obecnie znów rośnie utrzymując się powyżej 5 000 gości miesięcznie. Dziękuję więc Przyjaciołom i Czytelnikom, wrogom nadal pokazuję palec grzebalec, kart w brulionie wciąż będzie przybywać!

…And I promise to quit one day with my laziness and write EVERY post in both languages :)

Odpowiedzi: 13

Subscribe to comments with RSS.

  1. Blog jest tak prowadzony ze milo sie czyta i jeszcze milej sie oglada zdjecia:)

    Maciek

    3, Grudzień, 2010 at 3:13 pm

  2. o w pyszczek jeża!!
    ;))

    betko

    3, Grudzień, 2010 at 3:47 pm

  3. WOW! To sie nazywa liczba:-)To jest Twoj sukces i zawdzieczasz to swojemu poświeceniu i pracy a także pasji. Malo kto potrafi przekazywać swoje myśli, przeżycia i wydarzenia tak żeby inni z chęcią tego słuchali czy też czytli. Ja sama jestem tu częstym gościem. No to skoro masz juz tak ogromną rzeszę fanów to życzę Ci jedynie tych 120 tys ale w gotówce:-) Wielka buźka!!

    ruda

    3, Grudzień, 2010 at 5:49 pm

    • nie ukrywam, że blog przyniósł mi profity – uznanie zdjęć i tekstów przełożone na konkretne wynagrodzenie ale 120 tysi chętnie przytulę :)
      dzięki za słowa uznania

      brulionman

      4, Grudzień, 2010 at 3:18 am

  4. „później nadszedł prawdziwy boom i uderzyl mi do głowy windując statystyki na prawie 24 000 gości w październiku 2009 – na fali sukcesu historii z kanarem :)”

    Nieskromnie napiszę, że przyłożyłem nieco do tego rękę :P

    Kuba W.

    3, Grudzień, 2010 at 5:51 pm

    • pamiętam, „wykop” rozplenił tę opowieść na cały kraj a wejścia z linków miałem z tak różnych i zaskakujących miejsc jak np. portal gejów czy internetowe forum policjantów dla zamkniętej grupy użytkowników :))))
      no i przez Wici też sporo wejść było
      dzięki Kuba, udana akcja propagandowa :)

      brulionman

      4, Grudzień, 2010 at 3:22 am

  5. O chłopie! Nie wyglądasz najlepiej. A o blogu już Ci kiedyś mówiłem. Potrafisz pięknie wyrażać to co myślisz i czujesz i to procentuje. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    Paweł Paduch

    3, Grudzień, 2010 at 6:37 pm

    • dzięki Duchu, najwyższy czas wyzdrowieć – raz: czeka praca, dwa: dętki, rower i stuptuty patrzą na mnie tym swoim smutnym, spragnionym śniegu wzrokiem…

      brulionman

      4, Grudzień, 2010 at 3:24 am

  6. no pięknie… u mnie miesięcznie jest 500÷600 osób miesięcznie. Duża zasługa Twojego bloga.

    Myślę, że gdybym miał bloga na wordpressie byłoby lepiej. Przynajmniej tak sobie tłumaczę. I faktycznie jest tak, że im więcej osób Cię odwiedza tym bardziej czujesz się zobowiązany do rozwijania swego kącika :-)

    Ja lubię tu zaglądać ze względu na bratnią duszę :-)

    John... z tych Johnów

    6, Grudzień, 2010 at 10:27 pm

    • Z pewnością nie pomaga Ci fakt że masz bloga na prywatnej stronie a nie jakimś serwisie blogowym, poza tym, o czym przytruwam Ci od dwóch lat, nie masz RSS-a a przy Twoim nieregularnym pisaniu zwyczajnie traci się zniechęconych czytelników gdy brak narzędzia do subskrypcji. Nie wiem jak u Ciebie z tagowaniem dla wyszukiwarek, u mnie wszystko jest banalnie łatwe a mimo to wciąż system jest rozwijany i nawet wenątrz samego wordpressa generuje się ruch między autorami.
      Jestem bardzo zadowolony z wordpresa, daje możliwości które sprawiają że coraz częściej nie masz na co zwalić winy za słaby wpis jak tylko na brak własnej inwencji, pomału zaczyna obowiązywać „sky is the limit”, pomyśl nad przeprowadzką – tu też możesz zablokować opcje komentowania swoich wpisów :>
      po świętach spróbujemy się spotkać na burzy mózgów, liczę na konstruktywne wnioski i zmiany na lepsze, jesteśmy w telefonach/mailach jakby co

      brulionman

      7, Grudzień, 2010 at 1:04 am

  7. zestawienie najczęściej wyszukiwanych haseł oraz tych, których popularność najbardziej wzrosła lub zmalała:
    http://www.google.com/intl/en/press/zeitgeist2010/

    brulionman

    12, Grudzień, 2010 at 11:18 pm


Skomentuj

