Brulionman

o fazach ksiezyca, ruchach tektonicznych plyt w Ameryce Lacinskiej, o inseminacji owiec, o pomniku w ksztalcie wielkiej pochwy przy glownym skrzyzowaniu w Rzeszowie, o zapadaniu w katatonie, o ukladach scalonych, o MySQLu, o propagacji w pasmie dwumetrowym, o powstaniu Nikaragui, o petli histerezy – nie jest to blog. / trying-to-be bilingual (English) blog

Targi Kielce – Sport Lato 2010

with 3 comments

Fotoreport z tegorocznej edycji „LATO SPORT” w TK. Miała być szybka wizyta na targach a jak zwykle kilka godzin minęło w oka mgnieniu. Szczególne pozdro dla lomografii, dziewczyny już dobrze wiedzą dlaczego :) Szczególnie rozbawił mnie jeden wystawca, który twierdził że nie wolno fotografować wyeksponowanych na jego ścianie produktów, ROTFL! Ze śmiechu spust wcisnąłem środkowym palcem ;P

Advertisements

Written by brulionman

24, Sierpień, 2010 @ 6:36 pm

Odpowiedzi: 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] » Po sąsiedzku foty z letnich targów outdoorowych a tu dla porównania jeszcze zimowe strzały z trendami na nadchodzący biały sezon. Voila. […]

  2. zajebista akcja z tymi targami czuje ze zalogowal bym sie tam na dluzej,pozdro szalas

    maxdags

    26, Sierpień, 2010 at 12:04 pm

  3. hehe dzięki:) fajnie że znalazło się zdjęcie naszego stoiska, bo kumplowi czytnik wysiadł w cyfrze. future is analogue

    yaga

    26, Wrzesień, 2010 at 8:34 am


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: