Brulionman

o fazach ksiezyca, ruchach tektonicznych plyt w Ameryce Lacinskiej, o inseminacji owiec, o pomniku w ksztalcie wielkiej pochwy przy glownym skrzyzowaniu w Rzeszowie, o zapadaniu w katatonie, o ukladach scalonych, o MySQLu, o propagacji w pasmie dwumetrowym, o powstaniu Nikaragui, o petli histerezy – nie jest to blog. / trying-to-be bilingual (English) blog

120 mm

with 10 comments

Kiedyś w żartach na preclu poleciało, że „jak będę już naprawdę obrzydliwie bogaty to pchnę velvię w krosie„. Sądząc po tym, że uczyniłem to na średnim formacie powinienem być multimilionerem lecz nie jestem (choć nad tym pracuję). Przeterminowaną o 8 lat Velvię podarował mi Marcin Mi. a naświetliłem ją w pożyczonej od Betka chińszczyźnie, jednakowoż bardzo urokliwej, niemal stylowej z synchronizacją transportu filmu i naciągu migawki.

/ One day on photo newsgroup somebody wrote „when I’ll be extremely reach – I’ll develop velvia in cross process„. So, I should be in top ten of milionairs, especialy that I made this on 120 mm film, but somehow I’m not, even though still working on it but… anyway, I’ve got velvia from Marcin and using borrowed from Betko chinese, but cool and stylish camera I’ve done what you can see:

Slim Lazy z LMF kąpany :)

autosan

Kielce

czarny koń / black horse

taksówka bagażowa / I'd translate this as "luggage taxi" but he's kind of "man with the van" for a rent, removals usualy.

Bart & blunt ;)

1/3 Wójcikiczy (a wkrótce będzie 4) / Pawel Wojcik preparing post card

jazda próbna ;) / Ula's first trip on new bike

Winnica Fashion Spot

CK podwórka / backyards of Kielce

rozmowa z Tomkiem o terroryźmie / interview with Tomek about terrorism on the roof of 10 storage block

to nie tak miało być... / I planned this shot other way... need just do it again

Odpowiedzi: 10

Subscribe to comments with RSS.

  1. fajnie to wyszło… i miękko też fajnie

    John... z tych Johnów

    28, Czerwiec, 2010 at 9:10 am

  2. ślicznie. ja niepowstrzymałbym sie jednak od podgięcia krzywych i zwiększenia kontrastu.
    tak czyowak, super!

    betko

    28, Czerwiec, 2010 at 10:57 pm

  3. great green tones series! a shame i don’t understand your words:)

    elaine

    5, Lipiec, 2010 at 12:59 pm

    • Oh, come on Elaine, you understand English, don’t you? ;) Yea, yea, yea, I know, there’s a lot of posts not translated to English… I’ll try to improve this… :)

      brulionman

      6, Lipiec, 2010 at 11:58 am

  4. bardzo udany materiał:)

    dablju

    5, Lipiec, 2010 at 11:31 pm

  5. zadowolony jestem z tego filmu, pewnie dlatego że średni woziłem jako dodatkową puszkę i naświetlałem nim w spokoju to co rzeczywiście chciałem

    brulionman

    6, Lipiec, 2010 at 12:12 pm

  6. A masz jakieś stare nasze foty?

    Domel

    14, Sierpień, 2013 at 5:18 pm

    • cos gdzies w Polsce zostalo na negatywach ale z czasow 3L/RS4 to Cienki porobil kiedys skany z odbitek i ma najbogatsze archiwum, pzdr Man!

      brulionman

      19, Sierpień, 2013 at 8:04 pm

  7. Świetny klimat ma to zdjęcie z Tomkiem. Dopiero teraz, po trzech latach, te zdjęcia nabrały dla mnie smaku. …i zmienia się pejzaż…

    MNM

    15, Sierpień, 2013 at 12:02 am


Skomentuj

