Brulionman

o fazach ksiezyca, ruchach tektonicznych plyt w Ameryce Lacinskiej, o inseminacji owiec, o pomniku w ksztalcie wielkiej pochwy przy glownym skrzyzowaniu w Rzeszowie, o zapadaniu w katatonie, o ukladach scalonych, o MySQLu, o propagacji w pasmie dwumetrowym, o powstaniu Nikaragui, o petli histerezy – nie jest to blog. / trying-to-be bilingual (English) blog

BIGGG THNX

with 4 comments

Dzieki Waszemu zaangażowaniu we wczorajsze głosowanie od początku byłem liderem z dużą przewagą (w odróżnieniu od tych, którym nagle urosły głosy na 26% a o godz 15.00 mieli 1% :) ) i zająłem 1 (słownie: pierwsze) miejsce uzyskując rezultat 436 głosów (39% wszystkich). Chwalę się jakby to była moja zasługa a to przecież zdecydował drzemiący w narodzie nieoceniony potencjał wyborczy.

Wszystkim, którzy mnie wsparli serdecznie dziękuję za zainwestowanie swojego czasu i pieniędzy w głos na mój głos, miło mi być dla Was tak drogą osobą :>

Procedura konkursowa wyłoniła spośród 10 lektorów pięć najpopularniejszych głosów, z których jury wybierze jutro jednego godnego zawiązać rzemyk u sandałów Ojcu Tadeu… tfu, Mateuszowi ;) i mam nadzieję, że ów wybór będzie oparty na wynikach głosowania. A dlaczego komisja? A dlatego, by uniknąć niezręcznej sytuacji, w której np. mająca polipa w nosie Joanna wysyła 1000 esów, wygrywa konkurs i trzeba z nią nagrywać reklamy.

Oczywiście nie omieszkam poinformować Was, moi Czytelnicy, jak się ta bajka zakończy gdy tylko to nastąpi. Pełne wyniki konkursu na stronie RK

Odpowiedzi: 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jogibabu! Bartos, nie znałem Cię z tej strony.

    PedroAlvarez

    24, Marzec, 2010 at 6:45 pm

  2. No chłopie ile ja sie naczekałam na Ciebie hehe i na takiego lektora. :)

    Darusia

    25, Marzec, 2010 at 8:09 am

  3. tak się teraz zastanawiam, jak się potoczą dalsze losy zawodników.

    Otóż węsząc wszędzie spisek (wieloletnie doświadczenie z kieleckich konkursów, w których przed ogłoszeniem konkursu wiadomo było kto wygrał) myślę sobie, że wygra lektor 10… dlaczego? Jak wygra to napiszę :-)

    Jeśli nie dziesiątka, to lektor 3 (głos telewizji VEKTRA).

    Chyba że konkurs jest uczciwy (w co wątpię) wtedy wygrasz Ty.

    Pożyjemy, zobaczymy :-)

    John... z tych Johnów

    25, Marzec, 2010 at 8:46 am

  4. lektor 1(5) wysłał na siebie dwa esy :-D

    John... z tych Johnów

    25, Marzec, 2010 at 8:53 am


Skomentuj

