Brulionman

o fazach ksiezyca, ruchach tektonicznych plyt w Ameryce Lacinskiej, o inseminacji owiec, o pomniku w ksztalcie wielkiej pochwy przy glownym skrzyzowaniu w Rzeszowie, o zapadaniu w katatonie, o ukladach scalonych, o MySQLu, o propagacji w pasmie dwumetrowym, o powstaniu Nikaragui, o petli histerezy – nie jest to blog. / trying-to-be bilingual (English) blog

Baile Átha Cliath

with 5 comments

Temple Bar, Dublin

Czekajac na odpowiedni cien… / Waiting for proper shadow…

Written by brulionman

21, Marzec, 2010 @ 9:48 pm

Odpowiedzi: 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. I ja tam byłam,miód i wino piłam…heheh!!Pozdrawiam Kin….

    Kin...

    27, Czerwiec, 2011 at 11:19 pm

    • hehe, niejeden tam był i wino pił a niektórzy to jeszcze miód po sobie zostawili i trzeba było ostrożnie stąpać by na obczyźnie gospodarzem sołectwa nie zostać ;P brakuje mi tego miasta, może kiedyś zbiorę się odwiedzić stare śmieci, pozdro!

      brulionman

      28, Czerwiec, 2011 at 8:29 am

  2. Dobrze,, że” poznalismy sie” po raz drugi… na weselu u Jaśka i Beti..A Dublin…tak czasem brak zapachu fabryki guinnessa…. A chyba tez spotkalismy sie na stacji Luasa na Red Cow..
    Pozdro Kin…

    Kin...

    3, Październik, 2011 at 12:04 am

    • hehe, mnie w Dublinie brakowało kieleckich lasów i zapachu ze Społemu ;) Luas… mmm… kupa dobrych wspomnień z nocnego klejenia reklam w tramwajach a samo Red Cow – w wolnym tłumaczeniu „krwawy stolec” ;) -pewnie jest dziś nie do poznania, gdy wyjeżdżałem trwała modernizacja węzła na M50 i zapowiadał się niezły kosmos…
      a wesele super, Bałkany rządzą :) wczoraj jeszcze wpadłem na minutkę rowerem na poprawiny, pozdrawiam i dzięki za dobrą zabawę! :)

      brulionman

      3, Październik, 2011 at 12:34 pm

  3. Zabawa rzeczywiscie była aż za dobra ja juz tanczylam na kolanach…ale jesli są szkody na ciele, zdarty głos i powrót o 6 rano to wesele trzeba zaliczyc do udanych …tylko trochę za dużo tego wina…hehehehe….poniosło mnie…;)

    Kin...

    11, Październik, 2011 at 7:36 pm


Skomentuj

