Brulionman

o fazach ksiezyca, ruchach tektonicznych plyt w Ameryce Lacinskiej, o inseminacji owiec, o pomniku w ksztalcie wielkiej pochwy przy glownym skrzyzowaniu w Rzeszowie, o zapadaniu w katatonie, o ukladach scalonych, o MySQLu, o propagacji w pasmie dwumetrowym, o powstaniu Nikaragui, o petli histerezy – nie jest to blog. / trying-to-be bilingual (English) blog

Filmowo

with 7 comments

  1. Po pierwsze obejrzalem etiude „Galerianki” i juz nie musze zapoznawac sie z kinowym tworem, po drugie pomyslalem ze skoro juz jestesmy w temacie nieletnich i mezczyzn uprawiajacych z nimi seks, to tworcy mogliby smialo zaproponowac w pelnometrazowej wersji role Romanowi Polanskiemu.
  2. Po drugie zlukalem FrontRowa i wchodza lub lada moment wejda na ekrany wartosciowe/efektowne filmy, jedym z nich jest a cup of tears a tu zanotowana lista do obejrzenia:
    surrogates
    shutter island
    the road
    pandorum (nie na 100proc)
    more than a game
    the messenger
    inglorious basterds
    the informant!
    inception
    gamer
    daybreakers
    coco before chanel
    a christmas carol (disneja)
    capitalism: a love story (moore’a)
    bronson
    broken embraces
    the book of eli
    the blind side
    armored
    2012
  3. Po trzecie „Przerwane objecia” Almodovara to czas raczej stracony, smieszny szowinistyczny komentarz o tym czego brak faceci sa w stanie wytrzymac w zwiazku a czego nie ale ogolnie brazylijski serial znowu kojarzacy pryszczatego podgladacza z uznanym rezyserem.
  4. Po czwarte 16 listopada idziemy do „Moskwy” na „Inglorious bastErds” czyli w rodzimym tlumaczeniu „bekartow wojny” bo zapowiada sie jak Tajemnice Twierdzy Szyfrow w wersji humorystycznej tylko nie wiedziec czemu ktos nie chcac uzyc slowa BASTARD zamienil „a” na „e”. Poprawnosc polityczna.

Odpowiedzi: 7

Subscribe to comments with RSS.

  1. Oglądałem już surrogates, pandorum i inglorious basterds :D

    Ostatni tytuł choć nie posiada rozmachu GrindHouse’owego nie odstaje od Tarantinowych produkcji (zwłaszcza pod względem brutalności i humoru ;)

    Surogatom dałbym na pewno + za pomysł i efekty a Pandorum za klimat napięcia pełen :)

    PS. Jeśli oglądał ktoś Gamer’a to poproszę o słów kilka :)

    WGN

    13, Listopad, 2009 at 9:13 pm

  2. ja utknalem w rowerowych szalenstwach czyli kilka krankedow i cala seria NWD a przed chwila jedna z wiekszych zaleglosci – goodfellas :) i co? i jest to kino dobre choc mam wrazenie ze juz to wszystko widzialem w donnie brasco. WIem ze dla wielu to kultem obrosniety film ale mnie nie zachwycil aczkolwiek byl smaczny.

    brulionman

    14, Listopad, 2009 at 12:07 am

  3. w kwestii pedofila z krainy alpejskiego mleka, powrocil jak bumerang stary dowcip:

    Pewna panienka z tzw. prowincji namietnie kochala kino. Caly ten filmowy swiat
    kusil tak mocno, ze postanowila zostac aktorka.
    Nie byla zbyt rozgarnieta, wiec nie wiedziala jak sie do tego zabrac. Ktos
    znajomy poradzil jej:
    – Skontaktuj sie z Polanskim, ten podobno lubi pomagac dziewczynom…
    Ktoregos dnia bedac w Warszawie udala sie do Polsatu. Zagubiona wsrod wielu
    ludzi w budynku, nie wiedziala gdzie isc.
    Korytarzem akurat przechodzil jakis mlody facet z wielkim statywem na plecach.
    Wygladal na waznego, wiec panna zagaduje:
    – Przepraszam pana, bardzo zalezy mi na rozmowie z Romanem Polanskim. Czy
    moglby mi pan pomoc?
    – Dziewczyno, Polanski mieszka we Francji i zalatwienie takiej rozmowy to co
    najmniej 300 zlotych. Masz tyle!?
    Panienka:
    – Nie mam zadnych pieniedzy, ale zrobilabym wszystko aby porozmawiac
    z panem Polanskim.
    – Wszystko??
    – Tak… Wszystko!!
    Po takim oswiadczeniu, facet kaze dziewczynie isc za soba. Wchodzi do
    najblizszego pustego pokoju i mowi do niej:
    – Zamknij drzwi i chodz tu.
    Zrobila to co powiedzial. A on wtedy:
    – Klekaj na kolana i otworz ten zasuwak. Otworzyla.
    – Wyjmij to co tam jest.
    Wyjela, trzymajac rzecz w obu rekach. Wtedy facet powiedzial:
    – Dobra, zaczynaj.
    Dziewczyna zbliza usta, stuka reka tak jak sprawdza sie mikrofon i odzywa sie w te slowa:

    – HALO… PAN ROMAN???

    brulionman

    30, Listopad, 2009 at 8:18 pm

  4. Obejrzałem Gamer’a i Law Abiding Citizen (Prawo zemsty). Zdecydowanie polecam ten drugi – dobre kino akcji zdarza się ostatnio tak rzadko… ;)

    WGN

    4, Grudzień, 2009 at 11:33 pm

    • no ja lyknalem kilka ostatnio – zdecydowanie najlepszy film choc nie nowosc to Gran Torino, czuje ze na starosc bede podobnym zrzeda :>
      Gamer podobal mi sie tylko ze wzgledu na tematyke (kontynuacja zagadnien z Uciekiniera i Pamieci absolutnej splecionej z Ed TV, Truman show a nawet Tron’em) i efekty ale scenariusz kulal od naiwnosci.
      Pandorum niezle ale nie moj klimat, podobnie puszczalska ikona Kokoszanel.
      Na szczescie byl takze Inglorious basterds, rzecz pachnaca Lysiakiem, mimo przydlugawych ujec – bardzo atrakcyjny film.

      brulionman

      6, Grudzień, 2009 at 10:06 am

  5. w klimacie galerianek, swiezyzna od Rybsona:

    Jaka jest różnica między polską a chińską galerianką??
    polska mówi:
    – kup mi dżinsy to zrobię ci loda
    a chińska:
    – kup mi loda to zrobię ci dżinsy

    brulionman

    18, Styczeń, 2010 at 4:57 pm


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: