Brulionman

o fazach ksiezyca, ruchach tektonicznych plyt w Ameryce Lacinskiej, o inseminacji owiec, o pomniku w ksztalcie wielkiej pochwy przy glownym skrzyzowaniu w Rzeszowie, o zapadaniu w katatonie, o ukladach scalonych, o MySQLu, o propagacji w pasmie dwumetrowym, o powstaniu Nikaragui, o petli histerezy – nie jest to blog. / trying-to-be bilingual (English) blog

Wschod slonca / sunrise

with 4 comments

Dzis bylo spontan wyjscie na zdjecia o swicie by podgladac jak miasto sie budzi, 4 rano spotkanie i pierwsze deszczu krople. 10 minut pozniej Rzeka Ogrodowa przeplynelismy nad Rzeka Silnica do Rzeki Zytniej, stamtad pod prad Rzeka Grunwaldzka. U zbiegu rzek Jagiellonskiej i brunatnych wod Karczowkowskiej mielismy, przy prednosci 21 wezlow, pioropusze wody ponad dach. Normalnie husaria. Rzeka Pakosz okazala sie zbyt gleboka dla naszej amfibii, wrocilismy wiec do centrum gdzie Ulson nekal zmoknietych przechodniow srednim formatem a my z Mackiem brodzilismy po Plantach. Tak szybkie wstawienie zdjec mozliwe bylo dzieki Mackowi, ktory poratowal mnie cyfra gdy skonczyl mi sie film.

/

I went this morning (4 AM) with friends to have some photo – roaming in the city centre, to catch yawning urban atmosphere in oldest areas. Due to weather anomalias this summer, instead of nice sunrise we reached cloud-burst which brought 50cm deep water floods on streets. There’s few shots of Silnica River, main drain of Kielce.

Odpowiedzi: 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. No i pieknie, jak się robiło jasno to właśnie kładłem się spać oczywiście burza była taka, że musiałem sobie pogapić się przez okno i potem znowu próbowałem zasnąć snując wizję burzy widzianej z karczówki i jednoczesnego wschodu słońca. Ale widzę, że i tak nie próżnowaliście fajne foty, widok co prawda coraz częstrzy ale fajne jest to, że nie ma ludzi @all.

    Paweł Paduch

    3, Lipiec, 2009 at 3:06 pm

    • pelne poswiecenie czyli buty i spodnie schna ale i tak bardziej podobaja mi sie dwa strzaly Macka bo przecietnemu widzowi daja lepsze wyobrazenie o stanie Silnicy
      coz, ktos nie spi zeby spac mogl ktos :)

      brulionman

      3, Lipiec, 2009 at 8:39 pm

  2. oooo… jaka piękna tragedia

    John... z tych Johnów

    6, Lipiec, 2009 at 9:36 am

  3. kładka z powyższych zdjęc została niedawno zdemontowana, Silnica straciła jedno przejscie :( a zdjęcia nabrały mocy archiwalnej :))

    brulionman

    23, Sierpień, 2010 at 8:40 am


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: