Brulionman

o fazach ksiezyca, ruchach tektonicznych plyt w Ameryce Lacinskiej, o inseminacji owiec, o pomniku w ksztalcie wielkiej pochwy przy glownym skrzyzowaniu w Rzeszowie, o zapadaniu w katatonie, o ukladach scalonych, o MySQLu, o propagacji w pasmie dwumetrowym, o powstaniu Nikaragui, o petli histerezy – nie jest to blog. / trying-to-be bilingual (English) blog

CNK 31

with 2 comments

CNK

CNK

Grzes, jak to mowia ruscy: HEPI BIORSDEJ!

Odpowiedzi: 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. chęć i pragnienie przezwycięża szalę lęku, marzenia dochodza do skutku. Są piękne i nieodgadnione i to jest motorem, zagadką. Znów się cieszę jestem w górach, choć dawno nie byłem na to gotowy. Cieszą mnie, zamiast myśleć o miejscu, gdzie chcialem złożyć moje ostatnie spojrzenie. Jestem gotowy, misternie przygotowany, pewny siebie i znów słyszę śpiew ptaków i wspaniałe niebo w tle gór…… jestem na powierzchni i wiem, że jest Ktoś do kogo płynę, na zrębie drewna, które złapałem… Wielkie Yo Bart. Tym razem zrobilem gap of glendalough. 3 godziny, mam zdjęciówę, daj cynę. Pozdronks.

    KarlOslo

    23, Czerwiec, 2009 at 12:31 am

    • loooo, zajebiocha, jakby to rzekl Konieczko. Dawno nie czytalem tak szczerej i odwaznej wypowiedzi, ciesze sie ze wrociles do gry i ze trafil sie akurat odpowiedni zrab drewna by Cie w konkretnym momencie wyratowac z odmetu. No to czekam na zdjeciowke z Gap of Glendalough jak rowniez na zdjecia z naszej wyprawy w te straszna pogode po ktorej suszylismy tylki przy kominku :) No i ciesze sie ze KarlOslo, pozytyw jest to wielki.

      brulionman

      23, Czerwiec, 2009 at 2:20 pm


Skomentuj

