Brulionman

o fazach ksiezyca, ruchach tektonicznych plyt w Ameryce Lacinskiej, o inseminacji owiec, o pomniku w ksztalcie wielkiej pochwy przy glownym skrzyzowaniu w Rzeszowie, o zapadaniu w katatonie, o ukladach scalonych, o MySQLu, o propagacji w pasmie dwumetrowym, o powstaniu Nikaragui, o petli histerezy – nie jest to blog. / trying-to-be bilingual (English) blog

Kobiece stopy / A woman feet

with 6 comments

bose kobiece stopy

bose kobiece stopy, prawie high key ;)

Odpowiedzi: 6

Subscribe to comments with RSS.

  1. o mój boże to ja niewiem czy to ja wołałem…
    a to marty napewno stópki.
    kiedyś i gdzieś ty to uszczelił

    betko

    23, Styczeń, 2009 at 9:10 pm

    • no Ty wolales bo przeca to material byl jakis do recznej kapieli a wszak ja sam zupy nie gotuje, nie moge znalezc filmu w oryginale, moze w CK zostal ale to chyba byl jakis kodaczyna T-max czy jakos tak… albo ilfordzisko ale tez reczne… ziarno ze mozna kury karmic ale ja lubie. takie wyszlo bo to fragment kadru, poza tym ustrzelone gluptakiem moglo wyjsc niedoswietlone mimo ze bylo slonecznie, wtedy padl pomysl zeby jechac na KONIEC POLski :)

      brulionman

      23, Styczeń, 2009 at 11:12 pm

  2. […] mam zgage ze ja tu cos pisze, zdjecia wstawiam a i tak najwiecej ludzi trafia tu wpisujac w google “kobiece stopy“. Boje sie ze wpisuja to jedna reka…   Nic to, […]

    Dzielny iloczyn « Brulionman

    4, Kwiecień, 2009 at 11:11 pm

  3. Trafilem tutaj wpisujac w google ‚kobiece stopy’… ;]

    PZDR /SIMON

    SIMON

    7, Czerwiec, 2009 at 2:42 am

  4. wszystko wskazuje, iz bose kobiece stopy sa tak – nomen omen – chodliwe, iz wartaloby pomyslec nad cyklem :)

    brulionman

    7, Czerwiec, 2009 at 11:23 pm

  5. poszukiwałam kobiecości, tej prawdziwej i oczywiście jest ona pokazana, ale możnabyło w inny sposób, jakby to powiedzieć- bardziej kobiecy:D
    dziekuję, pozdrawiam;)

    aga:)

    11, Listopad, 2009 at 1:07 am


Skomentuj

