Brulionman

o fazach ksiezyca, ruchach tektonicznych plyt w Ameryce Lacinskiej, o inseminacji owiec, o pomniku w ksztalcie wielkiej pochwy przy glownym skrzyzowaniu w Rzeszowie, o zapadaniu w katatonie, o ukladach scalonych, o MySQLu, o propagacji w pasmie dwumetrowym, o powstaniu Nikaragui, o petli histerezy – nie jest to blog. / trying-to-be bilingual (English) blog

Przyczepy campingowe / caravans

with 3 comments

Lubisz psi

mobilehome

mobilehome

To jeszcze ja – Brulion Brunatny, bo w zeszłym tygodniu nie pisalem, bo byłem chory. Mam zwolnienie. Łubu dubu, łubu dubu, niech żyje nam prezes naszego klubu. Niech żyje nam. To śpiewałem ja – Brulionman.

Odpowiedzi: 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Co mogę rzec Bartosie! Nawet w takiej przyczepie, życie może się ukladać lekko, pod warunkiem napompowanych kół i solidnego ich mocowania. http://www.youtube.com/watch?v=9ov4TlKlCog

    spokeria

    13, Maj, 2011 at 12:16 am

    • czasami tęsknię za wyspą
      boli że już rozpracowałem większość miasta i nagle tę wiedzę mogę wsadzić sobie w… mapę (czy jakoś tak) :(

      brulionman

      13, Maj, 2011 at 8:09 am

      • jak powiedzial Himilsbach, gdy zaproponowano mu role w europejskim filmie, pod warunkiem, ze nauczy sie na te okolicznosc angielskiego:
        – „Spielberg się rozmyśli, a ja z tym angielskim zostanę jak ten chuj”
        i tak sie zostaje ze znajomoscia miasta ale radosc jego poznawania jest bezcenna

        foto

        28, Maj, 2011 at 10:05 am


Skomentuj

