Brulionman

o fazach ksiezyca, ruchach tektonicznych plyt w Ameryce Lacinskiej, o inseminacji owiec, o pomniku w ksztalcie wielkiej pochwy przy glownym skrzyzowaniu w Rzeszowie, o zapadaniu w katatonie, o ukladach scalonych, o MySQLu, o propagacji w pasmie dwumetrowym, o powstaniu Nikaragui, o petli histerezy – nie jest to blog. / trying-to-be bilingual (English) blog

Archive for Sierpień 2008

Ociupinka ulicy / a bit of street

leave a comment »

 

Bertinokio / Bartinocchio

Bertinokio / Bertinocchio

 

 

Szablon przy South Circular Rd (wewnetrznej wiekszej obwodnicy Dublina) ktory pojawil sie po publikowanych w mediach podejrzeniach wobec bylego premiera, ze mowi on prawde tylko wowczas gdy sie pomyli / Stencil work at South Circular Rd (Dublin’s Outer Ring) which appear after press speculations that former Prime Minister tells the truth only by mistake.

 

 

 

 

 

 

 

zaplecze "The Village" / at the back of "The Village"

zaplecze "The Village" / at the back of "The Village"

 

 

Tu zaliczylem pierwsza w zyciu blokade kola. / At this place I got clamped first time in my life.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kostkiczy / the cubes or ;)

kostkiczy / the cubes or ;)

 

 

 

Cienki wypatrzyl je w jakims urynowym zakamarku. / Cienki spotted them in some pissful nook.

 

 

 

 

 

 

vlepa slusznych rozmiarow / really big sticker

 

 

 

Slusznych rozmiarow wlepa ustrzelona gdzies w Dublinie. / Really big sticker spotted somewhere in Dublin.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

GIERTYCHnielubie / I don't like these games

GIERTYCHnielubie / I don't like these games

 

 

 

Roman we wlasnej osobie. Zwlaszcza z glosu. Kolejny dwuczesciowy szablon. / Roman himself. Especially by voice. Another two-piece stencil.

 

 

 

 

 

 

 

ZZIB: Taka madrosc dzis sporzadzilem: chodzisz po ulicy wiec ja szanuj bo mozesz kiedys na niej wyladowac. / ANFSCD (and now for something completely different): I thought today: you’re walking on street so respect it ’cause one day you may live there (as homeless).

Reklamy

Façade

2 Komentarze

Z przedurlopowego szwedacza przypaletaly sie dwie fasady / Roaming and shooting just right before holidays gave me two nice facades.

 

Zapomniany dom / Forgotten house

Zapomniany dom / Forgotten house

 

Deszcz prostokatow / Rain of rectangles

Deszcz prostokatow / Rain of rectangles

Bo tak sobie pomyslalem co by umiedzynarodowic bloga i rozwijac angielski / Cause I thought to make this blog more international and improve my English

Written by brulionman

20, Sierpień, 2008 at 10:49 pm

Baile Munna

3 Komentarze

Wrocilem z urlopu w kraju ktorego minusy nie przeslonily mi plusow do tego stopnia ze za ok poltora roku planowany jest powrot na stale czyli mowiac jezykiem Polonii irlandzkiej – „zjechanie”. Ciezko byloby zebrac do kupy kogo mialem przyjemnosc spotkac i gdzie byc ale powiem tylko ze naladowalem psychobaterie a z zaplanowanych rzeczy nie udaly sie jedynie: splyw kajakiem, przeprawa blotna i przejscie calego szlaku Massalskiego Kuzniaki – Goloszyce. Nie ze wszystkimi dalem rade spotkac sie i nie udalo sie z kazdym zamienic dwa slowa na spokojnie ale jestem uradowany wyjazdem. Jakies tam zdjecia robilem, pewnie, glownie towarzyskie wiec nie bede ich tu wstawial tylko jak znajde chwilke to pozatykam skrzynki mailowe.

Tymczasem cos z zaleglych fot: nieistniejacy juz wiezowiec na Ballymunie, ostrej dzielnicy gdzie wschodnioeuropejscy robotnicy wynajmujacy apartamenty egzystuja z irlandzka patologia z socjalnych blokowisk. Wiezowce nosily nazwiska wielkich Irlandczykow lecz nie jestem w stanie rozpoznac ktory byl ten na zdjeciu. Dla zainteresowanych wykaz wiezowcow Ballymunu (nie wliczajac mrowkowcow takich jak ten w tle). Zapewne najciekawsze zdjecia czekaja wewnatrz, jednak resztki instynktu samozachowawczego podpowiadaja ze na widok intruza (i to z aparatem) mozna sie spodziewac wszystkiego zarowno po narkomanach, przygodnie kopulujacych parach czy nastoletnich dresach. Ciekawe ze wsrod okien zabitych deskami lub zaspawanych blacha nadal mozna znalezc takie z zawieszona firmanka lub praniem. Pustostany sa jednak zamieszkale – istniejace wiezowce tworza najwiekszy golebnik jaki widzialem :)

 

Ballymun

Ballymun

ZZIB: Pozdrowienia dla grotolazow z zastepu Nestle ;) CZUWAJ!

Written by brulionman

19, Sierpień, 2008 at 7:02 pm

%d blogerów lubi to: