Brulionman

o fazach ksiezyca, ruchach tektonicznych plyt w Ameryce Lacinskiej, o inseminacji owiec, o pomniku w ksztalcie wielkiej pochwy przy glownym skrzyzowaniu w Rzeszowie, o zapadaniu w katatonie, o ukladach scalonych, o MySQLu, o propagacji w pasmie dwumetrowym, o powstaniu Nikaragui, o petli histerezy – nie jest to blog. / trying-to-be bilingual (English) blog

Zielona setka / Green hundred

with 17 comments

Nigdy nie przywiązywałem uwagi do najdłuższego dystansu, średniej prędkości, tętna i kadencji, ba, kpiłem sobie czyniąc podsmiechujki z kolegów podniecających się tym, aż kiedyś sam postanowiłem pyknąć stówkę, żeby zobaczyć jak to jest no i czy w ogóle dam radę – dałem z naddatkiem. Ostatnio Witt opędzlował CK wokół i na naszej grupie wzajemnego brandzlowania się rowerami (i na szczęście nie tylko) zaczęły pojawiać się jakieś dłuższe wypady, postanowiłem tedy i ja zaatakować. Po letniej próbie przerwanej przez osę ponowiłem dziś atak na Dublin.

Nie bardzo wierzyłem jak Witek pisał, że nie mógł zasnąć z podniecenia przed swoim wypadziochem, bo w końcu nie takie rzeczy człowiek wyczyniał i to bez żadnego halo. Okazało się, że życie me outdoorowe tak zubożało (bo nie wiem jak inaczej to tłumaczyć), że zmarnowałem noc próbując spać, odlatując z RTE Lyric Fm na słuchawkach i budząc się co trochę, tudzież przekopując szkice na blogu czego efektem jest nocny post o Słowie Ludu :) Finalnie spałem tylko dwie godziny i całe szczęście, że napisałem na fb, że jadę, bo inaczej pewnie bym odpuścił.

/ Second attempt to cycle 100 k one day on Green Island, this time successfull. Well, just see the pics as I’m lazy/tired*

*-choose the correct one ;)

Odpowiedzi: 17

Subscribe to comments with RSS.

  1. very cool shots.
    lots to see on the way.

    sedge808

    2, Grudzień, 2013 at 3:19 am

    • thaks, Ireland can be surprisingly great with views if you choose backroads
      there was twice more (at least) but once I got the roadcyclist speed I couldn’t take any picture to don’t stay far behind

      brulionman

      2, Grudzień, 2013 at 4:25 pm

  2. Wonderful photographs.

    Allen Capoferri

    2, Grudzień, 2013 at 4:23 am

    • thanx, just all these are seen from the bike and the slower you ride – you would notice more :)

      brulionman

      2, Grudzień, 2013 at 4:27 pm

  3. Piękne widoki Bartku:) Gratuluję pierwszej setki. Pozdrawiam sergio

    Sergiusz Pawłowski

    2, Grudzień, 2013 at 2:18 pm

    • dzięki Sergio, już wiem, że jeśli kiedyś zrobię znowu setkę tutaj to przypadkiem bo, nie licząc osiągnięcia zamierzonego celu, więcej radości mam wracając z moich różnych pętli chociaż mają zwykle 60-80km niż z wczorajszego gnania do stolicy

      brulionman

      2, Grudzień, 2013 at 4:29 pm

  4. No to szacunek, że dałeś radę niewyspany a może właśnie odreagowanie rzeczy nie-do-wiary dało ci kopa ? Będziesz tera jak muzyk, który udowodnił, że umie trzaskać przeboje ale bardziej kręci go robienie swoich trudniejszych rzeczy więc nikt już mu nie będzie mógł zarzucić iż dorabia sobie ideolo do braku umiejętności. Ze strzałów obok nadmorskiej łąki i zatoki podoba mi się wielce ten z latarniami morskimi [ chyba ? ] i wzgórzami za nimi. Ładnie tam jak widać choć szaro ale przynajmniej była mała możliwość iż wraży szkodnik cię uciepie. Ten ”Roy Fox” to jakaś archaiczna sieciówka ? [ urocza ] Co do Łąki Łan – mój zboczony umysł nasuwa mi obraz entuzjastów ”erotyki międzygatunkowej” wysuwających łapska przez ogrodzenie po te niewinne owieczki…

    anarcha

    4, Grudzień, 2013 at 4:56 am

    • no coż, każdy ma swoje jazdy :)
      widać nasz organizm potrafi więcej znieść niz przypuszczamy – 2h snu, 100km ale mózg sprawnie wszystkim zarządza – pozwolił mi odpłynąć w autobusie którym jechałem na końcowym, ale jednocześnie później trzymał mnie przytomnym w pociągu żebym nie przespał swojej stacji. Roy Fox mnie po prostu kiedyś urzekł a etraz była okazja żeby go ustrzelić a na owce patrzę jak na miłe biegające steki, udźce i burgery ;)

      brulionman

      4, Grudzień, 2013 at 1:00 pm

  5. […] Oh, keep your fingers crossed as tomorrow I’ll try to break the hundred km at once on island […]

  6. ależ miło się oglądało Twoją wycieczkę. Czułam się jakbym to ja sama tak jechała (w życiu mi się to nie zdarzy!!!!) Jak zobaczyłam zdjęcie Brittas Bay to aż sobie pomyślałam :już był w ogródku, już witał się z gąską – czyli da radę, to w sumie już prawie dame st ;)

    Kasia

    4, Grudzień, 2013 at 10:54 pm

    • też tak myślałem a okazało się, że Brittas to był chyba raptem trzydziesty któryś kilos, nieprzyjemne stalowe ławki tam majo ;)
      stówka pękła mi przy graftonie :D

      brulionman

      5, Grudzień, 2013 at 3:28 am

      • oj wiem że z brittas bay jeszcze hektary. Ale zawsze jak tamtędy przejeżdzam wracając skądeś to mam już takie wrażenie że już w domu jestem. :)

        Kasia

        11, Grudzień, 2013 at 12:27 am

  7. What an amazing place. So much great things to do and explore. Happy holidays!

    Island Traveler

    17, Grudzień, 2013 at 8:09 am

  8. congratulations on the achievement :)

    Graham Stephen

    23, Luty, 2014 at 11:11 am

  9. Wybacz pytanie techniczne, ale co to za program w tym telefonie? Bo mam chyba taki sam od 3 czy 4 lat (samsung solid 2710) i nie miałem pojęcia, że tak może działać!

    sad

    2, Październik, 2014 at 6:05 am

    • na solida przyjaciel wszczepił mi kabelkiem program trekbuddy oraz interesujące mnie mapy. obecnie ten tel używany jest jako rejestrator śladów, w trybie offline nadal gps działa i potrafi nagrać do 18 godzin trasy!!!

      a nawiguję teraz z chińskiego pancernego smartfona z superbaterią korzystając z aplikacji OSMAND i to jest swoboda i zupełnie inna radość rowerowania

      brulionman

      2, Październik, 2014 at 6:11 am


Dodaj komentarz

Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

Dołącz do 583 obserwujących.

