Brulionman

o fazach ksiezyca, ruchach tektonicznych plyt w Ameryce Lacinskiej, o inseminacji owiec, o pomniku w ksztalcie wielkiej pochwy przy glownym skrzyzowaniu w Rzeszowie, o zapadaniu w katatonie, o ukladach scalonych, o MySQLu, o propagacji w pasmie dwumetrowym, o powstaniu Nikaragui, o petli histerezy – nie jest to blog. / trying-to-be bilingual (English) blog

1% dla Łucji

with 9 comments

1% dla Łucji Wiktor

© Łucja :)

Możesz pomóc!

Płacimy coraz wyższe podatki a państwo łaskawie zezwala byśmy zadysponowali jedną setną owej daniny ale mimo to nie wszyscy wysilamy się by z tego przywileju skorzystać. A jeśli już zdobywamy się na ten wysiłek to szukamy jakichś wielkich, wzniosłych celów lub beneficjentem staje się organizacja, której wykupiona za niemałe pieniądze reklama przykuła naszą uwagę.

Ja chcę Wam przedstawić kogoś, kto nie ma kampanii w popularnych tygodnikach, reklam na autobusach ani spotów w radiu, kogoś kto dużo podróżuje ale nie z własnej woli niestety lecz z konieczności rehabilitacji, poznajcie Łucję, moją najmłodszą sąsiadkę. Jej przykrą historię wraz z kopiami dokumentów opisują rodzice na stronie poświęconej temu radosnemu dziecku. Nie chcę łapać za Wasz portfel lecz za serce. Chodzi o zaangażowanie – nic Was to nie kosztuje a pozwala na przeprowadzenie odpowiedniej rehabilitacji, która miejmy nadzieję przywróci sprawność na tyle by Łucja mogła rozpocząć naukę bez wytykania palcami. Dobrze wiecie o czym mówię. Przekażcie Łucji jeden procent podatku, z góry dziękuję.

Jak możesz pomóc? – LINK DO STRONY ŁUCJI.

Łucja Wiktor

Łucja Wiktor i rysunkowy apel o 1% – oczywiście z pytajnikiem w Jej ulubionym, różowym kolorze :)

Odpowiedzi: 9

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zajrzałam z rewizytą… zachwycił mnie klimat… będę wracała, jeśli pozwolisz.

    maskana

    22, Kwiecień, 2012 at 11:24 am

  2. „Twój komentarz oczekuje na moderację”
    pozdrowienia dla Pana Moderatora;)

    maskana

    22, Kwiecień, 2012 at 11:26 am

  3. No cóż ,skoro ktoś lubi choćby 1% mnie > to sensownie jest przyjrzeć się KTOSIOWI. Fotki robisz,jak nie przymierzając ja.Tylko nie mogę się przekonać do czarno-białych.Pozdrawiam.

    Wizja

    23, Kwiecień, 2012 at 11:40 am

    • jeśli Tobie zdjęcia dają tyle samo radości co mnie to nie muszą być cz-b, i tak jesteśmy wygrani!

      brulionman

      23, Kwiecień, 2012 at 12:15 pm

      • Zdjęcia to coś niesamowitego… taki jeden niepowtarzalny moment zamknięty w aparacie :)

        Darek

        2, Maj, 2012 at 1:24 pm

        • ja go zamykam pod powiekami, aparat pomaga pokazać innym w przybliżeniu to co ja widzę.
          właśnie odebrałem najnowszy negatyw, to będzie dużo świetnych zdjęć, że tak zapowiem nieskromnie! :)

          brulionman

          2, Maj, 2012 at 9:41 pm


Dodaj komentarz

Follow

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

Join 575 other followers

